niedziela, 3 kwietnia 2011

Audiobook - "Lala" Jacka Dehnela

Rzadko słucham audiobooków. Wolę książkę papierową, która pachnie, szeleści i wygląda - czasami lepiej, czasami gorzej. Ale tym razem chciałam Wam polecić wyjątkowy audiobook - "Lalę" Jacka Dehnela, czytaną przez ...... Jacka Dehnela :))
O tym, że tego autora absolutnie uwielbiam pisałam już wcześniej tutaj, ale nie spodziewałam się, że może tak świetnie czytać swoją powieść. W tym jego czytaniu jest wszystko, naśladowanie, przedrzeźnianie, zaduma i humor. Słucham "Lalę" z wielkim zainteresowaniem i w każdej chwili, w której mogę założyć słuchawki na uszy. I wcale nie przeszkadza mi to, że całą historię babci autora i jej rodziny pamiętam całkiem dobrze. Miło jest usłyszeć ją jeszcze raz.
Tak więc polecam gorąco :)

1 komentarz:

  1. uwielbiam audiobooki, bo słucham wszędzie tam i wtedy, kiedy nie mogę czytać oczami. Sięgnę również po tego, bo Jacek Dehnel bardzo mnie interesuje

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...