piątek, 31 sierpnia 2012

DZIEŃ BLOGA

31 sierpnia to Dzień Bloga i Blogerów :)). Świecka tradycja nakazuje, by z tej okazji zaprezentować 5 ulubionych blogów. Jako że nie potrafię wybrać najlepszej piątki ze 124 aktualnie subskrybowanych przeze mnie blogów książkowych, postanowiłam wybrać TOP 5 z innych blogów, na które często zaglądam. Nie będzie to jednak ranking sympatii gdzie miejsce 1. oznacza wygraną. Po prostu, każdy z tych pięciu blogów jest dla mnie równie ważny.

1. Chata Magoda. Uwielbiam ten blog za piękne zdjęcia i za Bieszczady za oknem. Po prostu. I to nic, że autorka jest ostatnio mało aktywna.

2. Moje wypieki. Moje kulinarne dokonania bazują głównie na tym blogu. Przepisy są doskonałe, precyzyjne - nie sposób coś zepsuć. No i te zdjęcia ....

3. Igłą szyte. Blog Krzysztofa Ignaczaka, libero męskiej reprezentacji Polski w siatkówce. Moja miłość do siatkówki jest niezmienna od wielu, wielu lat. I tak już zostanie.   

4. Pełnia lata w domu Tymianka. Ori, autorka bloga to kobieta o wielkim sercu. Nie zważając na nic ratuje zwierzęta, które znajdują się w strasznych warunkach. Anioł nie kobieta!

5. Kobieta mówi. Całkiem niedawno odkryłam blogi kosmetyczne. Jest ich całkiem sporo i cieszą się ogromną popularnością. Sama często na nie zaglądam, zwłaszcza gdy widzę w drogerii jakąś nowość i nie wiem czy warto ją kupić. Dziewczyny na pewno już przetestowały ten produkt.

A Wy? Jakie macie ulubione nie-książkowe blogi. Pochwalcie się. Może dzięki Wam uda mi się odkryć kolejne ciekawe miejsce. 

Pozdrawiam :))


zdjęcie pochodzi ze strony http://weheartit.com/

4 komentarze:

  1. Myślę, myślę.. Wiesz, mam parę blogów do których zaglądam, bo na ogół są pisane przez moje znajome ;) Ale taki ulubiony, nie pisany przez znajomą ;) to chyba będzie ten: http://hergon.blox.pl/html krótkie, ale treściwe wpisy z życia codziennego wywołują mój uśmiech :) A blogi tematyczne jakoś mnie nie pociągają.. sama nie wiem czemu. Chyba za dużo czasu spędzam na tych książkowych ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zajrzałam na blog, który polecasz ... i przepadłam. Przeczytałam cały przez jeden wieczór. Świetne scenki rodzajowe, fajny język. Dorzuciłam ten blog do moich ulubionych. Dziękuję :))

      Usuń
  2. Ja ostatnio spędzam wolny czas wyłącznie na blogach książkowych. Trudno jest mi teraz je wymienić. Ale twoje propozycje są ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też najwięcej czasu spędzam na blogach książkowych, ale na inne, zwłaszcza wnętrzarskie, staram się zaglądać regularnie. Pozdrowienia :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...